75 millió forintot adtak ezért a 32 éves M3-as BMW-ért
A régi piros sportkocsi eladási árából akár két vadonatúj M8 kupét is lehetne vásárolni.
A régi piros sportkocsi eladási árából akár két vadonatúj M8 kupét is lehetne vásárolni.
Ennyi pénzből már nagyon komoly szupersportautót, Porschét, McLarent vagy Lamborghinit is lehetne vásárolni.
Egyre többen keresnek kocsit az alacsonyabb árú szegmensben, ami az árak emelkedéséhez vezet.
A 4,4 másodperces 0-100-as szintidejű amerikai autó végsebessége megközelíti a 300 km/h-t.
Az alig néhány példányban készült emelt sportkocsi értéke a 2 milliárd forintot is megközelítheti.
Nagyon kevés készült ebből a szupersportos kivitelből, és ez a konkrét példány lényegében szalonállapotú.
A 80-as évek elejére repítheti vissza új gazdáját ez a makulátlan állapotú sportos régi Golf.
A rendszerváltás korába repít vissza bennünket ez a lényegében szalonállapotú lengyel kisautó.
Ezt a négykarikás kupét az elmúlt évtizedekben évente átlagosan alig több mint 100 kilométert használták.
Többnyire előny, de hátrány is lehet.
Az egykoron dinnyékkel telepakolt Zsigulit negyedmillió forintért hirdetik.
A tehetős új tulajdonosnak közel 1 millió euróba kerül majd az 90-es évek elejére történő visszarepülés.
Az 1 500 lóerős hiperautót az elmúlt 3 évben szinte alig használták.
Ezt a szalonállapotú régi luxusautót eddig még sosem helyezték hivatalosan forgalomba.
Sokan ülnének autóba, és ezt a lehető legolcsóbban akarják megoldani.
Az idén negyvenötödik születésnapját ünneplő típusból most feltűnt a színen egy új tulajdonosra váró példány.
Az eredeti állapotú régi NDK kisautót csak rövid utakra használta első tulajdonosa.
A közel 1400 lóerős svéd különlegesség alig használt példányának alaposan megkérik az árát.
Nincs olyan komoly presztízse, mint a Zsiguliknak, de négykerekű időutazáshoz egy ilyen régi kisautó is tökéletes társ lehet.
A koronavírus-járvány hatására megemelkedett azoknak az autóknak az aránya, amelyeket 15 éves koruk után hoztak be Magyarországra.